Gezondheidscentrum De Schans Nieuwegein

 

Betere zorg door goede samenwerking

Klanttevredenheid

Door onderzoeksbureau Qualivieuw wordt klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. In de periode van 1 november 2018 tot 28 februari 2019 scoorde de Psychologenpraktijk Nieuwegein gemiddeld een 8,9.

De CQ-index (of CQI of Consumer Quality Indenx) GGZ & VZ meet kwaliteitsaspecten van de ambulante en klinische geestelijke gezondheidszorg (GGZ) en verslavingszorg (VZ) vanuit het perspectief van de cliënt. Wij gebruiken de CQI om de klanttevredenheid van onze cliënten te meten. Aan de ene kant om een beeld te krijgen hoe u als cliënt onze zorg waardeert en waar we nog aan kunnen werken ter verbetering. Verder is het ook een middel om andere cliënten te informeren hoe de zorg bij ons ervaren wordt. De CQI bevat 15 items die de cliënt scoort op diverse puntschalen.